Det gode samarbejde

I Degnebakken har vi et godt forældreråd, vi holder møde ca 4 gange om året, hvor vi tager forskellige emner op, der rører sig i Degnebakken.

Forældrene har lavet et fest udvalg,  der b.la hvert år planlægger sommerfesten, hvor alle forældre mødes på legepladsen for at være sammen i festligt lag med deres børn og andre forældre.

Om foråret inviterer vi bedsteforældrene til plantedag. Her kommer de forskellige bedste forældre med smukke blomster til vores krukker og potter på legepladsen, får set deres børnebørns børnehave, og talt med de voksne som hver dag er sammen med dem.

Vi vægter forældre samarbejdet meget højt, og vægter den gode samtale, både i hverdagen og ved planlagte møder. Vi tænker at vi i fællesskab er forpligtet ind i det gode samarbejde omkring det individuelle barn, men også i barnets fælleskab med resten af Degnebakken.